2009. gada 25. augusts

divi desmiti otrais

kārtējā 6diena un 7diena tika aizvadīta nemājās.
sesto nedēļas dienu sāku ar izstaipīšanos, skaļu mūziku un sliktām brokastīm, jo 20min. pirms izbraukšanas es vēl staigāju pidžamā. un ā un tā un bla bla bla un esam gaujienā. mana debija 16 grupā pa diezgan nepievilcīgu apvidu. pirms starta biju biki biki stresaina, tādēļ pārstiepu ceļgala locītavu vai kas nu tas tur skaitās.. distanci sāku lēni un uzmanīgi, jo norakt šādā reizē nemaz nebija vēlami. uz pirmajiem punktiem es pakāsu, jo neesmu nemaz nekāda sprintere kā Bolts, toties distances otro daļu pa stāvo reljefu nomaucu diezgan labi, ja vien neskaita divus milzīgus un pilnīgi nevajadzīgus kalnus manā maršrutā ;d bet jāteic, ka gan nometne, gan patstāvīgie treniņi nav bijuši veltīgi un esmu uzlabojusi fizisko.
un diezgan sīvā cīņā pašai ar saviem spēkiem un elpošanas ceļiem>uzrādu labāko laiku! wuuhuu! es tiešām biju un joprojām esmu ļoti priecīga par to!
SPLITI REZULTĀTI GRAFIKI grupa S16

vakarā pēdējā sprinta kārta, kurā man ir jāuzrāda labākais laiks, ja vēlos uzverēt SK, so to es arī izdarīju. karte bija tik piebāzta ar info, ka sākumā ļoti apjuku un apjukums mani neatstāja ne uz mirkli. pārējā distances laikā gāju, stāvēju, dusmojos uz sevi un dažbrīd arī orientējos ;d
lai nu kā, bet tomēr distanci pieveicu ļoti sliktā un reizē labā laikā - uzvaru gan sprintu gaujienā gan lv kausu. wuuhuu!
GRAFIKI rezultātus un splitus nevaru atrast. laikam nemaz nav.. sprintā bliezu S14

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru