2009. gada 9. augusts

valmieras čempis jeb sezonas lielākā izgāšanās

totāli nofeiloju un vispār pizģec !
mani neapmierināja ne mežs, ne ātrums, ne precizitāte, ne kartes atbilstība apvidum.

garā
noparkojamies vistizlākajā vietā visā stāvlaukumā t.i. gandrīz krūmos. iečolējam starta laikus un sākam gatavoties bliezienam. tā kā šoreiz man līdz startam bija ļoti daudz laika, es paspēju labi iesildīties un salīmēt teipus malu malās. distanci uzsāku pienācīgā tempā, kuru laiku pa laikam sabojāja sasodītie koki, kas mētājās pa zemi nevis auga tajā. kapāju diezgan normāli un te pēkšņi ne no kurienes KABOOM es atrodos pie kkāda purva. tā nu kapājos kapājos un uzdūros punktam. wuuhuu! kapāju tālāk, redzu kartē neiezīmētus purvus... strautā piestāju uz 5sec. lai uzšļakstītu ūdeni uz sejas, kad aiz manis jau 2 cilvēki rindā stāv lai tiktu pāri.. :dd neticami, bet uzrādu labāko laiku dienā ;;d

1. dienas rezultāti, etapu laiki

vidējā
šoreiz noparkojamies labā vietā t.i. netālu no krūmiem. nav daudz laika tāpēc sāku pa galvu pa kaklu maisīties starp pārējiem, kas arī centās apģērbties. šorīt vēders liek par sevi manīt, tāpēc normāli neiesildos un vispār skriet negribās... sāku distanci savādāk nekā pārējie. pie K punkta jau iebliezu mežā un diezgan taisni aizbliezu līdz upītei. tur biki papeldējos ;;d un uzmočijusi augšā atrados dažus metrus no punkta, BET nē - es aizbliezu par 90 grādiem uz citu pusi ;@ tālākos notikumus nerakstīšu, jo te noteikti aptrūktos burtu ;;d

karte vidējai distancei >>>



kad biju izdzirdējusi pēdējo pīkšķi šajā distancē - finiša kompostierī, sapratu kas ir sitiens zem jostas vietas... ierindojos 5ajā vietā dienā un kopvērtējumā iespiedos `tikai` 3ajā vietā. sliktākais sarts šosezon, lielākie racieni šosezon. un 2ai vietai es piekāpos par 1 sekundi !! un arī mežā satiekot konkurentes sapratu, ka skriešanas ziņā neesmu viss es nekāda lidotāja. so šīs sacensības savā ziņa bija laba mācība un ir vēl daudz ko pilnveidot. jāsāk ar jaunu sparu un jauniem mērķiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru