2010. gada 27. janvāris

complicated

esmu bezdarbībā t.i. mans pulss nav augstāks par ~70♥ tikai 10 dienas, bet es jau mirstu nost. ir tik smagi skatīties, kā citi skrien un slēpo, bet es savas slēpītes jau esmu noglabājusi skapī līdz nākamai ziemai. gribētos uzsprāgt.


8 komentāri:

  1. es taada kaa no gaisa ! Kas iisti tev notikaas?

    Domaaju Lv pat ar traumu nebuus tik gruuti atlases normaali pakjert! Buus OK, nejau pirmaa bet nu comeon atlasiities jau vareesi!

    AtbildētDzēst
  2. es pārāk ātri augu [izklausās smieklīgi, ka ES augu ;d] un uz maniem vaļīgajiem kauliem ir liela slodze un tur zem ceļgala kaut kas nojuka.
    es nemaz nezinu vai varēšu skriet atlases..

    anonīmā sandra. man slinkums ielogoties.

    AtbildētDzēst
  3. šausmas
    em...bet man tāds tizlais jautājums...:D
    tā tajā bildē esi tu??
    ja jā...tad Tew ir melni mati???;D

    AtbildētDzēst
  4. nē, tā neesmu es. ;dd
    man tikai ļoti iepatikās bilde. :]

    AtbildētDzēst
  5. Sandra! Pamēģini Cēsīs aiziet pie Lailas Grīnbergas. Viņa strādā slimnīcā, skaitās laikam rehabitalogs, viņa var sastādīt Tev vingrojumu kopumu, ko Tu vari darīt! kad atļaus skriet, Tavi muskuļi būs spēcīgi un Tev būs viegli atsākt!
    Mārīte Knēta

    AtbildētDzēst
  6. Oho, sveika Mārīt. Ak, būtu superīgi, ja es kaut ko varētu darīt, jo traumatologs man neieteica neko, kas varētu kaut kā palīdzēt. Noteikti aiziešu pie Lailas :)Liels paldies Tev!

    AtbildētDzēst
  7. Ahā! Skaidrs! Šo es saprotu,... jā ar ārstu ieteikumiem tā uzmanīgi, jo esmu sastapusies ar izcili stulbiem ieteikumiem. Vienmēr var atrast vingrinājumus un visādas aktivitātes ko var paveikt pat tad, ja šķiet, ka uz priekšu ratiņlrēslā jākustās, un pēctam iepriekšējo formu atgūt nemaz nebūs tik traki! :D

    Veiksmi :*

    AtbildētDzēst
  8. Aizej pie Lailas un varbūt vēl pie kāda cita traumatologa! Mūsdienās (taisnība Ancei) ārsti parasti iesaka speciālos vingrojumus, bet nekādi nu neatļauj nedarīt neko!
    Lai veicas!
    Mārīte

    AtbildētDzēst