2010. gada 16. februāris

30tā

es šodien biju pie sporta ārstes. drīzumā būs jāaiziet pie rehabitaloga. un jā, ņemot vērā visu to, ko man līdz šim ir stāstījuši, aprīlī man nekādas atlases nespīd un arī maiju, iespējams, nāksies izlaist. un it kā ar to jau nepietiktu - man ir arī jāēd pretīgākās lietas pasaulē. pilnīgs čau.

kā jums, ja te kāds ir?

5 komentāri:

  1. Kas ir pretīgākās lietas? Zivju eļļa? Šķrimšļu novārījums? Galerts?
    Tā ir mana šī brīža ēdienkarte...
    Nekas. Pieradu. Būs OK!
    Mārīte

    AtbildētDzēst
  2. Galvenais ,sīkā, nesēdi mājās! Jo tas toč neko nedos. Protams tajā brīdī nesāpēs , bet kad atsāksi kko darīt būs atkal čau. So atrodi kādu fizioterapētu un dabū kādus vingrinājumus muskuļu nostiprināšanai.

    AtbildētDzēst
  3. es arī mazliet no visa atpalikusi, bet.. laikam nojaušu tavas nepatikšanas. pilnīgi žēl paliek. Mazā, aktīvā Sandra, lielākā močītāja un neko nedrīkst sportisku darīt? tas galīgi nelīmējas kopā! Ļoti ceru, ka drīzi izveseļosies (ja drīkst tā teikt)1 galvenais- nezaudē to dzīvesprieku, kas tevī ir un būs!:)
    Ar sveicieniem- Anete no Valmieras

    AtbildētDzēst
  4. mārīt, nu jā, biešu sula, ķirbju mizas un tml.
    dace, jā, zinu, es ceru drīzumā tikt pie kkādas programmas saviem muskuļiem.
    anet, sveika. :]nu jā, sports jau nav svarīgāks par veselību.

    AtbildētDzēst
  5. un man līdz šim likās, ka aktīvs dzīvesveids (protams arī sports pie tā pieder) ir neatņemama veselības sastāvdaļa!
    bet..kas par daudz, tas par skādi!
    gan būs labi! Domāju, ka vismaz uz mežu pastaigāties vari aiziet!

    AtbildētDzēst