2010. gada 3. marts

memories

tikko pabeidzu skatīties bildēs iemūžinātos spožākos momentus no 2009. orient sezonas. tik daudz jauku atmiņu ko atcerēties, tik daudz vietu kur atgriezties, tik daudz brīnišķīgu cilvēku ko satikt. man tā visa ļoti pietrūkst un pēc mēneša sāksies sezona, ahh. visvairāk atmiņā iespiedušās neaizmirstamās un smieklu pilnās naktis spānijā, uz mūžu iegūtie draugi norvēģijā, sīkie knišļi un mūsu uzvara Igaunijā [ilvestiade], mūsu lietus skrējiens gar jūru Ventspilī [LČ], Baltijas ceļa skrējiens, kur simtiem cilvēku skrēja plecu pie pleca par godu mūsu Latvijai.
es šobrīd esmu uz tik nenormāli skaistu sajūtu viļņa, ka liekas tūlīt apraudāšos.


foto no prāmja - ceļā uz Zviedriju un tālāk Norvēģiju. atceros, kā braucot ar autobusu, emīls man un artai kādas 3 stundas mācija spēlēt zoli. tā ir mana 2009. gada spēlētākā spēle.

man prieks, ka izvēlējos orientēšanos kā savu sporta veidu. tas tiešām ir tas, kas man ir iekritis dziļi sirsniņā.

1 komentārs:

  1. khekhe...par skaistām atmiņām naw jāraud bet gan jāatcerās tās ar smaidu xD
    man arī ir prieks par manu izwēli ;)


    p.s redzi es jau atkal esmu te...tici man tagad es te darbošos wisu laiku...:D:D

    AtbildētDzēst