2010. gada 30. marts

pavasaris @ sandras place

Šodien beidzot sajutu šito superīgo pavasara smaržu, orientieristu gaisotni un, protams, ūdeni savās botiņās. Straupē sākusies lupatas sezona [tā ir mūsu spēle, kuru piekopjam jau gadiem] un saulīte silda tā, ka šodien biezo ziemas jaku beidzot ieliku mazgāšanā.
Bet pavasaris nenāk viens. Šodien pie Ērgļu klintīm iesildījām 2010to sezonu un arī atskatījāmies uz pagājušā gada darbiem. Pirms apbalvošanas bija iespēja doties 3 dažādās distancēs pa mežu, bet es kopā ar Ievu devos mazliet PASKRIET. Jā, es šodien drusciņ skrēju!!!! Bet, protams, ne jau mēs kā normāli cilvēki skriesim pa taciņu. Mēs nesīsimies pāri kalniem un krūmiem, izvārtīsimies pa s*diem, bet pa taciņu neskriesim.. :D Jā, ērgļu klintis vienmēr bijusi vieta, kur patīkami atgriezties. Arī šoreiz skatiņš bija nepajokam. Atpakaļ izvēlējāmies iet pa ceļu.
Balvas arī bija diezgan foršas, ja ņem vērā pašreizējo stāvokli. Es balvā saņēmu stilīgu pildspalvu, kuru es tāpat nezvai izmantošu, jo viņa ir zila. Turpretī 2ās vietas balva bija awesome. Maisiņi ar kontrolpunkta bildi un skrējēja vārdu. Noskauda man!
Vakarā atkal biju lupatas laukumā un pasitu klačiņu ar spēlētājiem, jo pašai šī sezona laikam būs jālaiž garām.. Bet vispār amazing diena!
Šovakar playlistu iekaro Nickelback. :]

Atļāvos cenzēt. Labāk paskatieties uz tām divām saulītēm.

3 komentāri:

  1. Heijā, Sandriņ!
    Žēl, ka vakar neiznāca aprunāties...
    Jauku Tev jauno sezonu!
    Vai ievērtēji zīmodziņu ar Tavu vārdu pildspalviņā?
    Mārīte

    AtbildētDzēst
  2. Ceru, ka būs jauka. :]
    OO, tur bija mans vārds? nepamanīju..

    AtbildētDzēst
  3. aha apslēptais spiedogs, kuru es domāju izmantot kontroldarbos, lai nebūtu laiks jāčakarē. :D
    bet vispār šis ir labs raksts tev sanācis. ar pozitīvismu. es jau nesaku, ka citi tādi nav, bet man lika pasmaidīt tas vārds drusciņ, kā arī par to kā pāri kalniem un s*diem nesāties.
    lupata - tieši pirms gada kurzemes pavasarī iepazinu šo spēli, diez gan interesanta. ;)

    AtbildētDzēst