2010. gada 15. marts

play off this

Pievienošos visiem pārējiem, vakar Rīgas Dinamo parādīja Olimpisko čempionu titula cienīgu spēli. Jā, man hokejs patīk, un pēdējos 3 mēnešus cītigi sekoju līdzi jaunumiem, tāpēc šī spēle manī neraisīja lielas cerības uz uzvaru, bet dinamieši paveica tādu varoņdarbu, ka Ņiživijs apņēmies iemācīties Latvijas himnu. Vislielākais gods viņiem un gaidam nākās uzvaras pret MVD.
Šodien skolā pēc 2 nedēļu atlikšanas beidzot nācās runāt publisko runu latviešu valodā. Iespējams nojaušat, ka manas runas tēma bija orientēšanās. Runa pie manis bija atceļojusi no Ilzes, kura šo runu runāja 9. klases eksāmenā, un ar nelielu šī darba pārveidošanu, arī es šodien runāju klases priekšā. Pirmo reizi skolotāja mani uzslavēja tik ļoti un pirmo reizi manī bija tik liels satraukums, taču esmu ļoti apmierināta. Paldies, ka man ir orientēšanās un nu arī viens no retajiem 10niekiem latviešu valodā.
19 dienas līdz Kurzemes pavasarim, uz kuru es ļoti ceru tikt. Ja ne skriet, tad vismaz līdzi savējiem aizbraukt. Laiks lido ātri un 4dien būs divi mēneši nekā nedarīšanas. Gaidu kad tas baltais pazudīs.

1 komentārs:

  1. hehe...kārtējā mūsu kopējā interese-HOKEJS!
    mūsējie ir baigie supermalacīši!
    em...par to Kurzemes pavasari- tad taču būs sniegs vēl...ne? kā tur vispār varēs paskriet :D
    es jau arī ceru tikt. beidzot ORIENTĒTIES!!! esmu priecīga par to ka mums te 31.martā [laikam] sākas Saulkrastu pavasaris 2010. nū mūsu vietējā orientēšanās. ja nemaldos tā būs pirmā reize kas Sa pavasarī orientēšos kad arā vēl ir sniegs!

    AtbildētDzēst