2010. gada 2. jūnijs

need for brains

Mans prāts pēdējās divas nedēļas ir aizmirsis mežā ar mani sadarboties, bet man ir tikai pilnas 2 dienas, lai ar to tiktu galā. Iespējams, tu saprati, ka ar to vēlos teikt, ka beidzot arī es, 7. LK posmā - Valmieras čempionātā, atklāšu sezonu. Pēc vakardienas meridiāna sapratu, ka tā būs tikai un vienīgi principiāla cīņa pašai ar sevi, ar savu koncentrēšanos un gribasspēku, jo vakar pirmoreizi mūs distances beigās ielaida salīdzinoši tīrā mežā, kur beidzot arī izjutu savu ātrumu, kura, diemžēl, man nebija. Man fiziskais spēks ir tikai tik daudz, cik es savās smadzenēs spēju saražot, ar nosaukumu "Sandra, cīnies!" Man ir nosprausti arī daži mērķi šīm abām dienām, it īpaši vidējai distancei, jo iedzīšana.. mhm.. par to es domāšu vēlāk, jo tā man solās būt vēl smagāka.
Par vakardienas meridiāna distanci es nekomentēšu. Jau divus meridiānus pēc kārtas esmu pieļāvusi to pretīgo kļūdu - meklējusi punktu, kurš man nav jāmeklē (!!!!!!!) Atvieglojums, ka sacensībās kartē zīmē tikai man vajadzīgos punktus. KARTĒ varat redzēt par ko es pārdzīvoju, kopā sarēķinot visas sīkās kļūdas sanāk noraktas ~13min. Lai gan uz daudziem punktiem man ir salīdzinoši labs laiks un grafikos pusi distances biju otrā, es neesmu laimīga un man steidzami vajag kartes treniņu.

2 komentāri:

  1. es gribēju riktīgi ātri bliezt uz viņu, bet aizbliezu galīgi nepareizi un pie paša punkta attapos, ka man pēc 5. bija 7.KP

    AtbildētDzēst