2010. gada 29. augusts

Trīsciemā

Mans galvenais uzdevums Klubu stafetēs 2010 bija neatkārtot pagājušā gada smago kļūdu (ļoti iespējams, ka arī smagāko līdz šim manos 6 gados orientēšanās sportā) - tieši pirms gada Klubu stafetēs Meridiāna labākās komandas sastāvā, kura cīnījās par vietu labāko 3niekā, es paņēmu nepareizā numura kartes, kā rezultātā pievīlu vēl 9 cilvēkus. Bet mans starts šogad tāpat bija ievērojams - šoreiz norāvu ne tikai savu karti, bet līdz ar to arī dēli, uz kura bija vēl vismaz 10 kartes.
Patiesībā, ļoti vēlējos pateikt, ka lepojos ar savu komandu un to, ka pārstāvu tieši Meridiānu! Kas es vispār būtu bez orientēšanās? Jocīgi, kāpēc es par to aizdomājos...
Startu, diemžēl, neredzēju, bet Didzis pirmo etapu beidza 10. vietā un tas bija pietiekami, lai jau otrajā etapā Meridiāna 3. komanda iekļūtu labāko 6niekā un tur arī paliktu turpmākās stundas. Man un Artai tika uzticēts ļoti svarīgais 6. jeb pirmspēdējais etaps. Startējām no 4. vietas, bet mēs nebijām plānojušas to tā atstāt, kas arī lieliski izdevās un finišējām reizē ar Saldus II meitenēm - dalīta 2.-3. vieta. Visas cerības likām uz mūsu "Magnētu karali". Vinš tiešām rādīja, ka ne pa velti mēs viņu turam Rīgas mežos, bet kā beigās kāds izteicās, "pieredzīte nospēlēja savu" un rezultātā 4. vieta zaudējot 10 sekundes.
Nezinu kā citiem, bet man tas likās vēl sāpīgāk par manu pagājušā gada izgāšanos. Mēs bijām tik pārliecināti, ka izdosies atkārtot kaut ko līdzīgu 2008. gada Klubu stafetēm. Bet no pozitīvās puses - nākamgad skrienam par brīvu!
Karte nebūs, jo man viņu tā arī neizsniedza, un arī savus splitus nevaru aplūkot. Em?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru