2012. gada 20. janvāris

Jaunumi

Galvenais, ka esmu beigusi sēņot un sākusi trenēties. Ar skriešanu īpaši neaizraujos, bet tas nav veselības dēļ, pašlaik aizraujos ar visādu muskuļu, laikam jāsaka, audzēšanu, bet es to tā nesauktu, savādāk pavasarī eirofita testos knapi vidējo sagatavotību var izvilkt.
Biju pie Velgas, šoreiz pat gandrīz bez sāpēm. Izrādās, ka pie visa vainīga ir... divpadsmitpirkstu zarna? Par to pilnībā pārliecināšos, kad aizbraukšu otro reizi. Bet īpaši neuztraucos, jūtos labi, presīte arī.
Galvenais jaunums ir mana pievienošanās zviedru klubam Arla IF (man nekādi neizdevās dabūt uz A divus punktiņus, bet viņi tur ir). Ilze vakar bija diezgan šokēta, kad atskārta, ka es šogad skrienu 18 grupā, bet es mēģināšu palikt uzticīga sev un cerēšu, ka mani auguma parametri nav tik ļoti no svara... Zviedri arī labvēlīgi noskaņoti.
Ar slēpēm lēnām pāreju uz Jūs, bet Kusā noslēpošu vismaz 2. dienu. Nevar taču palaist garām sacensības gandrīz zemes centrā.

1 komentārs:

  1. Kāju kustināšanas ātrums ir no svara :)lai veicas savas presītes izrādīšanā zviedru meičām.

    AtbildētDzēst