2009. gada 1. jūlijs

Ilvesteade un salāti

Šogad esmu sapratusi vienu - šajās sacensībās svarīgs ir katrs komandas posms. Viens pats neko neizvilks. Un man bija - man bija labākais teems meridiānā ever! - Es, Kārlis K. un Emīls Dz.

Distanču ziņā - mana taktika šoreiz ļoti atšķīrās. Daudz domāju par variantu uzvēli un ļoti daudz manu variantu baija savādāki, nekā parasti būtu skrējusi. Bet protams es uzskatu - mani varianti bija visizdevīgākie. Lielu kļūdu nebija. Liela ātruma, manuprāt, arī ne...
_________
Un lūk. Šādas situācijas man negadās gandrīz nekad. Bet...

un man nav ne mazākā nojausma, kā veicu aptuveni 1/2 no ceļa uz 5kp jeb skatītājKP. Un tomēr - es atzīmējos pirmā. Un arī ceļa sākums nav iezīmēts 100% patiesi. beigas toties gan.. ;;d

Rezultātā mana komanda uzvar ar 54. MIN. atrāvienu no otrās vietas. Diezgan nereāli, bet tāpēc jau mēs esam supermeni un lidojam kā dambo.




1 komentārs:

  1. http://picasaweb.google.com/dace.buza/Ilvestiade09#5353218715434810274

    http://picasaweb.google.com/dace.buza/Ilvestiade09#5353219970667028626

    http://picasaweb.google.com/dace.buza/Ilvestiade09#5353217241464352930

    šeit mēs labi redzam jūsu spēku. malači :* . mežs nebija viegls ne pirmās divas dienas ne arī pēdējā.

    un skats kā tu iznāci skatītājā bija vienreizējs> divi puiši izlīda krienu gabalu pa labi vēl divi tik pat lielu gabalu pa kreisi , mērķtiecīgi tēmējot uz KP tikuši pusceļā tiek sabāzti,jo precīzi pie KP no meža izlien Sandriņā un atstāj šos aiz muguras :)

    AtbildētDzēst