2009. gada 20. jūnijs

5km un ozolkalns

Trešo nedēļu savā brīvlaikā pavadīju meridiāna treniņnometnē aptuveni 5km no savas dzīves vietas - Mārkulīčos. Pārāk zināma vieta t.i. pārāk mīļa. Mežs ir draņķīgs, bet to es sapratu tikai šogad. Sīkākās grupas jau pa purviem un aizaugušiem/pāraugušiem izcirtumiem nedzen. Nekas, gan jau arī viņi reiz sapratīs kas ir mārkulīči. Pēc pirmās dienas ārpus māju robežām ieguvu saplēstas bikses, asiņainas rokas, slapjas un netīras kurpes. Bet man bija vēl jāizdzīvo tikai 3 dienas ;]
Pirmais treniņš notika diezgan nomāktā gaisotnē, jo varētu teikt ka 2/3 no visiem kunkuļiem negribējās nedz skriet, nedz visp. šajā nometnē darīt kaut ko tādu, ko parasti dēvē par trenēšanos. Bet nu es ar Kārli [savu komandas biedru Ilvesteadē] bijām noskaņoti uz gaidāmajiem ~6km. Bijām veikuši pusi jeb tikuši līdz kartes galam. Tur bija jāgriežās apkārt un jāskrien atpakaļ un pa ceļam jāsaskaita, cik punkus pa visiem esam izvietojuši. Bijām noķēruši Imi, Reini, Emīlu, Mārtiņu, Valdi, Uģi, Ēriku, Edgary un varbūt vēl kādu, kurš negribēja iet pāri dambim ;]
Mārtiņš teica, ka šim reibst galva, bet visi izņemot reini, imi un mārtiņu nesās tālāk līdz izdzirdējām Reiņa bļāvienus [jau ar trešo reizi!!!! ;]] un redzēju, ka mārtiņš guļ zemē. Tālāk sekojošo neaprakstīšu, jo man tas šķiet pārāk traumējoši... rezultātā es ar Reini kapājām ~2km līdz šosejai tempā, kas manus spēkus pārsniedza. Tur ar vēl dažiem glābējiem sagaidījām `sarkanās ugunis` un Mārtiņš bija prom. Telpās... Bet mēs, veselie ļaudis dabūjām vēl močīt tādu pašu gabalu atpakaļ uz mārkulīci, tāpēc I have no idea, cik km tajā laikā izkapāju, bet kājas prasīja `ēst`.
Vakarā reljfa treniņš. Aija bija veselu dienu sēdējusi[pie datora] un dzēsusi ārā no kartes ceļus, klajumus, kontūras un kr4 visu, atstājot tikai reljefa līnijas un purva malas[tas ir reljefa elements I think so]. Es izvēlējos veikt VISgarāko distanci, kas man grūtības nesagādāja, jo orientējos pārsvarā tikai pēc reljefa. Easy.
Nākamo treniņu gatavoju es. Virziena treniņš. Tieši tas, kas man klibo. Punktus gan pati neizliku, jo treneris zināja, ka ļoti gribu skriet. Bet tā kā plānoju distances, tad karti jau zināju no galvas un tukšie laukumi mani nemulsināja:

Sākumā īpaši negāja. Novirzes no punktiem bija lielas un gadījumā, ja karte man nav un es to nezinu - es varēju smagi apmaldīties. Uz distances beigām jau piešāvos un novirzes no punktiem bija ~10m. Treniņš bija izdevies un daduziem patika tāpēc, ka bija vieglas distances -(...

Vakarā ikgadējās meridiāna stafetes. Nevienu gadu, kopš piedalos nometnē, man nav veicies ar komandu, kas spētu iegūt augstāku vietu par priekšpēdējo. ;] Es šogad cerēju, un uzzinājusi savus komandasbiedrus, domāju, ka būs labi. Mhmm... Bet es priecājos vismaz par to, ka nepalikām pēdējie. :] 1min. atrāviens no pēdējās vietas. Es devos 3etapā no 4et. kopā un izskrēju samērā labi, bet bija kļūdiņas, ar kurām tomēr iekabināju arī dažiem `vecajiem krabjiem`.

Nometne bija izdevusies un pēdējā nakts it īpaši}}}}}



Gatavojamies pirmajam treniņam. Kā redzams, daži vēl guļ...



Pēdējais vakars. Kā redzams, neesmu vairs lietojama un arī Dace atcerās apli...
_________
ozolkalns
20. jūnijs. Purva Bridēja stafetes. Komandā ance, laine un es. Es jau ceru...
No rīta pamodos no modinātāja un no sākuma aizmirsu, ka šodien sacensības, bet tā vietā aizgāju skatīties tv. pusceļā mainīju kursu uz toleti un tad atpakaļ uz izstabu, kur man bija jāizrok viss līdzi ņemamais. Gandrīz nokavēju, bet labi ka ir Arta un nenākas gaidīt uz mani... ;]
Ance 1etapā. Īsumā varu pateikt, ka viņa iznāca pirmā bez kļūdām un Laine[2et.] ar kļūdu uz pirmo etapu iznāca 2v., ar 5sec. atpalicību no 1v. Apdzinu savu konkurenti jau pie kartēm un he he... maza kļūdiņa uz pirmo punktu. Tālāk gāju ļoti uzmanīgi un lēni. Skatītājā dažiem pakaltēju rīkles... un kļūda uz nākamo punktu. wuuhuuhei. Domāju, ka jau esmu norakstīta. Nākamo punktu savācu labi, bet tad... Es nezinu, kas manī notika... Es ķartē redzējo tikai to vietu, kur bija punkts un neko citu. Rezultātā biju krietni par zemu un zaudējusi jau kādas 2min. Sapratu, ka nu ir jāmauc. Bet nu jā... Spēki bija izsmelti, tāpēc devos tālāk tā, kā mācēju.. Pēdējā punktā mani sagaidīja pārējās meitenes un finišēju kopā ar viņām. Biju pārlaimīga, kad uzzīnāju, ka finišēju pirmā. Kārtējais mērķis sasniegts un balvā eiropas hitu disks 08. 17 no 21 šī diska dziesmām es esmu atklausījusies, bet tas nekas. vismaz 100 punkti mūsu kontā kopvērtējumā.
______________________
Tagad ir laiks atpūsties. Man ir brīva nedēļa, ja vien neskaita to, ka visa šī nedēļa paies tusējot, jo Jāņi jau klauvē pie durvīm. Nākam5dien Ilvesteade un man ir labākā komanda, kas meridiānā pašlaik pieejama - es, kārlis un emīls.
Esmu nogurusi un autā.
Besos.
Ā un jā. vakar rakājos pa internetu un atklāju dažas labas grupas, kuru nosaukumus pirmo reizi dzirdēju.
Nu man ir jauna mīļākā dziesma:
The Game-The Documentary - Higher
iesaku.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru