2009. gada 10. jūnijs

LatČē.















Šoreiz manī vairs nebija tā sajūta...
Latvijas čempiones tituls man nebija pārsteigums un arī lielas emocijas manī neizraisīja.
Sprints.
No mājām izkustamies tikai 11:00, tāpēc miegs mani nenomoka. Čeļš līdz Ērgļiem paiet ātri jeb bojājam viens otram dzīvi. Esmu gatava startam un arī mērķis - laiks zem 9min. arī ir nosprausts.
Distanci uzsāku agresīvi. Pie punktiem grūdu citus malā, un pati par to pēc tam dusmojos uz sevi. Visu laiku tempu kāpināju arvien vairāk un jutos kruta. ;;d Par kļūdām vai kko tml. šoreiz runa nav. Domāju, ka visu izdarīju līmenī, JA neskaita vietu[protams, ideāli jau nevarēja būt], kur aptuveni 100m garumā gar ielas malu bija melna truba, un es muļķe puļķe domāju, ka tai pāri nedrīkst skriet... un tur arī aizgāja tās sekundes, kas mani šķīra no rezultāta, kas sāktos ar 8min.., jo mans laiks bija 9:00.

Mans ceļš - sarkans.
Absolūti pareizākais ceļš - skat. zilās bultiņas.
Nomaucu godam:
1,5km
9:00 min. [damn]
kļūdās mhm... 20sec. muļķībā.
Sprinta Rezultāti.

Garā distance.
Šoreiz nervus viens otram čakarējām kuļoties uz Kusu. Vienu, no mūsu mīļākajām vietām[sav.sap.]. Bet lai nu kā... Bija jaunas sacensības. LČ garajā. Pirms distances tiku pie jauna kompasa. Labakā no tiem, kas Maxim busiņā šoreiz bija pieejami ;p Līdz startam 3h un laiku kavēju startā chillojot.
10min. pirms savas starta minūtes pamanīju, ka man nav nummura. ;( Tieši reizē, kad mans nummurs ir 333. Nu neko. No Rutiņas dabūju jaunu, paštaisītu t.i. mīļāku ;)
Par lietu.
Distanci sāku lēni un precīzi. Kompass mani vedināja pareizajā virzienā un tas manī paātrināja pulsu jeb es kāpināju tempu. Mazliet kļūdījos. Sajaucu augšu ar leju un tas mani mazliet sagrīļoja. Arī tālāk ejot uz punktu sakarīgi nedomāju un aizskrēju tālāk, nekā biju domājusi. Pazaudēju laiku gan domāšanā, gan skriešanā un sapnis, par distanci bez kļūdām atkal pagaisa ;(

Turpmāko distanci veicu normālā ātrumā, biju jau pieķērusi un apsteigusi kādas 5 grupas meitenes, temps man bija labs un vēl 2 dzirdināšanas punkti (sun). Dažubrīdi nedaudz samisējos virzienos, jo jaunais kompass prasīja no manis pieredzi, kas man vēl klibo.

Rezultātā 1.v. un otrajai iekabinu nieka 8min. ;;d
4,1km
35:39min.
kļūdās 3:20min.

Garās distances Rezultāti, Spliti un Grafiki.



















FOTO - D. Buža

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru