2009. gada 3. jūnijs

Baltijas čempis.

š.g. 30. - 31. maijs.kuldīga,īvande.[tur kur pagājušā gadā notika latvijas čempis vidējā].
Arī šogad tiku izlasē un sacentos ar Lietuvas, Igaunijas un arī Krievijas jaunajām orientieristēm.
1.diena - garā distance.
Distancē devos diezgan mierīga un nesaspringta, tpc pirmie 4KP gāja kā smērēti. Baigi sapriecājos un, protams, kļūda uz 5KP. Nebija īpašs iemesls stresam[kļūdā aptuveni 1min.], bet tomēr - arī nākamo 6KP saburkoju. Man tiešām kkas sagāja uz īso, jo es kartē nepamanīju CEĻU MELNĀ KRĀSĀ un skraidīju apkārt stresaina. Arī te kļūdā aptuveni 1min. Un kā saka - 3 lietas labas lietas, man šoreiz izrādījās sliktas lietas. Arī 7KP mudīju, tikai šoreiz kļūda bija pilnīgi muļķīga. Sāku punktu meklēt daudz par ātru un nemaz neskatīdamās kartē skraidīju šurpu turpu. Uz šo punktu biju kopā ar kādām 5 savas grupas meitenēm[panācu] un tpc sāku vēl vairāk krist izmisumā. Kad biju noskraidījusi aptuveni 3min., beidzot izdomāju, ka orientieris ir purvs, un sāku kapāt... 8KP paņēmu labi, aizbēgu no visām konkurentēm, BET, protams, atkal sapriecājos un 9KP-kļūda. Tāda pretīga. Domāju, ka viegls punkts, un tieši tāpēc aizbliezu pa purvu kkur 50 grādus nepareizā debesu virzienā. Nesapratu ko daru, bet atpakaļ ceļu purvā arī nezināju, jo no visām pusēm mani ieskāva krūmi. Tā nu močīju līdz ieraudzīju izcirtuma malu un nesos. Ha, uz nepareizo pusi. :) Dabūju nesties gar izcirtuma malu atpakaļ, bet punktu vismaz savācu. Līdz beigām jau kkā noturēju līmenī un tā nu manas mokas bija galā.
Nebija tik traki, kā debijas čempī, bet es nepavisam neuzskatu ka noskrēju tā, kā varēju, jo distance bija viegla.
Rezultātā 1.v. un šā gada mērķis sasniegts.
laiks - 48:28 uz 3,9km
kļūdās - 10min.





2.diena - stafete.
Stafetēs bija apvienotas SV14 un SV16 grupas, un stafešu komandas sastādīja pēc garās dist. rez. Iespraucos LV 1.komandā ar Ilzi Bužu un Beātu Zaļaiskalnu. Maucu 1. etapu un finišēju kā 3.

Distanci līdz skatītāju punktam veicu pārliecinoši, labā tempā un kļūdu nebija. Varbūt varēju būt ātrāka, bet lidot vēl nevaru... Pēc skatītāju punkta kļūda. Ieraudzīju kkādus celiņus, kurus kartē neredzēju, jo tur tādu nemaz nebija, tāpēc apjuku. Atradu citu punktu un atkal sāku stresot. Ieraudzīju purviņu, pie kura bija mans punkts, bet tā kā viņš bija noslēpts, dabūju bezjēgā močīt vēl kādas 20 sekundes. Uz priekšpēdējo punktu sevī vairs nejutu dzīvības pazīmes, tāpēc ātrums bija eXtra aizraujošs. Ieraudzīju, ka mani panākusi Elīna un sāku kāpināt `tempu`, bet finišā viņai zaudēju 8 sekundes.
Biju apmierināta, ļoti piekususi un noberztām kājām, bet es tomēr cīnījos, un sāpošās kājas manu garastāvokli nespēja nocelt.

Rezultātā 2.v. un es par to esmu starā.
laiks - 36:58 uz 4,4km
kļūdās - ~3min.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru