2009. gada 14. jūlijs

man patīk skriet

mūsu 2ais treniņš. es sāku justies komfortabli...
jocīgi, es zinu. labāk nemaz nesakiet..
////
iesildīšanās gabalu līdz riepiņam ;d sāku daudz ātrākā tempā. izjutu jau nelielu elpas trūkumu. tas ir labi! distancē, protams, ka jau bija paredzams, devos pirmā. apvidus, pēc aijas teiktā, tāds Latvijā viens no ļoti retajiem. uzskatu, ka man veicas. distance nebūt nebija tik grūta, kā biju domājusi. lai gan, khe, gandrīz visu ceļu t.i. distanci pa mežu nogāju. kāpinājumu uztaisīju tikai beigās skrienot pa ceļu.
vid. 12:26min/km lol
kopā distancē veicu 4km, mhmm, jā. 51 minūtes laikā.
bet es šodien iemācījos daudz jauna. cik nu jaunu vēl vispār var iemācīties. bet jā, man ļoti, ļoti patika!

daļa manas teorētiski grūtās distances.
bet mežs gan bija d i s g u s t i n g
_

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru