2009. gada 20. septembris

cr

vakar aizvadījām cēsu rudeni.
es domāju, ka viss nogāja kā pa sviestu, bet gan jau es visu nezinu..
es biju viena no brīvprātīgajiem, kas palīdzēja visu sačinīt un jā, smagi. labi ka man bija vēl meitenes, kas labprātīgi atnāca palīgos liet ūdeni/tēju, jo viena es galā noteikti nebūtu tikusi.
daudziem distances patika, jo mežs bija interesants un bija kur parakties, ja kaut nedaudz zaudēta uzmanība. arī mums drīz tiks uzrīkots treniņš šajā kartē. ļoti ļoti gaidu.

p.s. es jutos tik jocīgi, kad apbalvošanā sauca s14 grupu, bet manis tur nebija [:] es paliku skatītāju rindās..

vakar atsāku skriet/trenēties. tik sen nebiju to darījusi, ka jau aizmirsu kur jāskrien...
nākamais galvenais un iespējams arī pēdējais šā gada mērķis - maratons. man laikam ir paredzēta 5,6km gara distance t.i. īsāka nekā pagājušajā gadā, tādēļ ceru uz augstu rezultātu par spīti mēnesi ilgai slinkošanai.

bye

3 komentāri:

  1. Tad es tev piešķiru savu Polāru , ja? Iedošu Ilzei uz skolu ;)

    AtbildētDzēst
  2. ūūū, sarunāts :)

    anonīmā sandra. slinkums ielogoties.

    AtbildētDzēst
  3. ūdens garšīgs :D
    (garšoja pēc ūdens)

    AtbildētDzēst