2009. gada 23. septembris

looking out for #1

un kā iet man?
kur bija kur nebija, bet septembris jau gandrīz, gandrīz garām. šodienu jau sākām citā gadalaikā. jā, ir pienācis rudens, arī skriešanas sezona teju jau beigusies. un es esmu ieslīgusi rutīnā. ceļos 7 no rīta, uz skolu 20km, mācības vidēji līdz 15:00, tad vēl jātiek līdz mājām un jāpazubrās ;] un pulsteņa rādītāji stāv uz 19:00. nu ko. tā nu esmu sākusi ķepuroties un atrast laiku skriešanai, jo tā skolas laikā man vēl nav pieticis. šodien diezgan ātri atkūlos uz straupi un aizvadīju straupe feat. cēsis treniņu. nebijām daudz un tieši tādēl dabūjām močīt daudz lielāku gabalu. aptuveni nojaušu, ka tie bija kkur 5/6km. es biju nolēmusi pārbaudīt savas spējas pēc mēneša pauzes un skrēju diezgan vienmērīgā un ātrā tempā. pārējie palika kādus 2km aiz manis un finišējot jutos ļoti labi, un nemaz nebiju izlikusi sevi visu, tikai kājas sāpēja. bet tas nekas, vismaz vēl neesmu visu zaudējusi. atliek tikai cītīgi trenēties līdz maratonam un distances solās būt interesantas!!

p.s. vakar aizvadījām pēdējo Meridiāns 2009 kārtu. es pati neskrēju, jo esmu labākajā vietā kāda vien var būt!!! bet gan mācīju oientēties citiem t.i. cilvēkam, kurš orientējas jau vismaz 3 gadus, bet tikai vakar saprata, ka kartes ziemeļi ir tur, kur kompasa bultiņa sakrīt ar ciparu galviņām. jauki! es biju šokā, bet vismaz man prieks, ka izdarīju ko vērtīgu.
29. septembris - meridiāna nakts kārta. tiksimies tur!


1 komentārs:

  1. oh , jau bija pēdējā Meridiāna kārta. ! tas gan ir ātri pienācis :/
    DAU

    AtbildētDzēst