2009. gada 10. septembris

latch

man atkal bija slinkums, tāpēc šajā neta sadaļā nemaz nebiju iegriezusies, bet nu tā. uzmini kā es pavadījo pirmo nedēļas nogali 8. klasē ? PAREIZI, es atkal biju sacensībās. šoreiz lat otrā galā jeb vēju un kuģu un zivju smakas pilsētā ventspilī. diemžēl, skrēju 14 grupu un jā, izcīnījo pirmo vietu... ;d karti slinkums te likt un nau jēga. apvidus tipisks un kā sacīt nojāts. vismaz pusē no sezonas mačiem ir šitais tīrais, maucamais mežs. manuprāt. distanci veicu bez kļūdām, varbūt vienīgi zaudēju laiku ieejot punktā. bet tas tā, jo fizisko formu pa vasaru esmu pamatīgi pievilkusi.


stafetē jau pavisam citas štelles. bet es nemainīgi - 3 etaps. pirmo etapu liigonis pievārēja ~33min. iznākdama 2vietā. ieva vietu noturēja, bet es jau netaisījos samierināties ar sudrabu. aneti saķēru jau pie 4kp kuru viņa raka, bet es to paldies dievam nezināju ;d un maucu prom. finišā biju aptuveni 8min. ātrāk nekā 2ā vieta un jutos/joprojām jūtos apmierināta ar padarīto.
REZULTĀTI stafetei






p.s. lai vai cik nožēlojami tas nebūtu - šī bija pirmā reize šogad, kad es biju pie jūras. un kopā ar foršiem cilvēkiem! un vēl mēs dzīvojām V2P 4 stāvā un uz toletēm un dušām nācās dragāt lejā augšā... un es autobusā sēdēju ar Dairi. un vispār man baigi patika!
p.s.s. cēsu rudenī es neskrienu - es palīdzēšu klubam kā vien varēšu, tai skaitā pārbaudīšu punktus so esiet uzmanīgi... ;d

2 komentāri:

  1. Uzdūros Tavam blogam, palasīju rakstus un man Tev ir ieteikums- nākamgad noteikti skrien s18 grupā! Tā Tu neapstāsies savā izaugsmē,un, nešaubos, noteikti izcīnīsi augstas vietas.
    Skandināvu zemēs tā ir ierasta lieta, ka kāds, kurš ir tik pārāks par pārējiem grupas dalībniekiem skrien vecākā.
    Keep pushing!

    AtbildētDzēst
  2. sveiks, Jāni :]
    jā, tāds daļēji bija mans mēŗkis arī šogad, bet treneri uzskata savādāk..

    AtbildētDzēst