2009. gada 2. septembris

klubiniekā

man bija slinkums, tāpēc šeit neko nebiju rakstījusi jau dažas dienas, but hū kērs.
tātad par 30 augustu - klubu stafetes 2009. teikšu kā ir - es mūsu komandai norāvu DSQ, startā paķerdama citas komandas kartes un iegāzu Meridiāna 1 komandu ar diezgan stabilu vietu 3niekā. lūdzu piedodiet visi visi. nekas, es tgd vismaz zināšu kā ir visu nopūdelēt. sajūta gan bija ļoti ļoti drausmīga, tāpēc nekad to nemēģiniet!!!! karte nebūs, jo to man tā arī neizsniedza. laikam nezināja kuru dot... arī rezultātos mana rezultāta vietā ir rakstīts DSQ, bet izrēķināju, ka ~2,5km veicu ~18min.

neesmu trenējusies jau krietnu laiciņu, jo bija baigais pagurums, un trenere ieteica nepārforsēt. bet sāku justies labāk un rīt uztaisīšu diezgan pamatīgu treniņu. apsolu! bye/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru