2010. gada 25. marts

1/2alright

Rīt pēdējā diena iekš dacvģ sienām. Ļoti gaidu brīvlaiku, jo atpūta ir tas, kas man šobrīd ir visvairāk vajadzīgs. Biju vakar Rīgā un satiku dažus sen neredzētus cilvēkus, un veselu stundu pasēdēju Baibas S. seminārā par strečingu, sporta dzērieniem etc. Vēlāk Velga Z. mani kārtīgi apstrādāja un nu man nedēļu ir kārtīgi jādzer ūdens. Šodien vien jau litru esmu izdzērusi. Pēc nedēļas [!!!!!!] es varu sākt mēģināt skriet. Protams, ne jau kā normālu skrējienu, bet ātrāk par iešanu noteikti. Pēc mēneša atkal braukšu pie Velgas, bet 31. martā sēru diena pie traumatologa[es zinu, ka viņš man neko labu nepaziņos]. Anyway, es paļaujos uz manu sporta ārstu ieteikumiem. Šobrīd jūtos nogurusi un labprāt rīt paņemtu brīvu, bet kaut kā jāatzīmē brīvlaika sākšanās.
Uz Kurzemes Pavasari es nebraukšu un vispār aprīlī neskriešu, iespējams, kaut kur aizbraukšu līdzi, ja būs vietas. Bet mans uzdevums ir sabīdīt sevi vietā līdz Latvijas čempionātam.


Man ir aptrūkušās dziesmas - ieteikumi?

2 komentāri:

  1. nū ieteikt jau varu bet diezvai Tev patiks :)
    varu ieteikt kādu no mierīgajām...
    The Notwist-Conseqence

    vispār...man Tevi ir žēl, jo Tev tik labi padodas orientēšanās bet Tev dēļ tām kājām visa sezona ir sačakarēta.stulbums.
    vēlu Tev labu veselību un IZTURĪBU pie visiem tiem trakajiem ārstiem! ;)

    AtbildētDzēst
  2. o, paldies :]

    jā, man visvairāk riebjas, ka sezona sačakarēta. es šo gadu tik ļoti gaidīju...

    AtbildētDzēst