2010. gada 20. marts

cerība

Beidzot iestājies astronomiskais pavasaris. Ilgi viņu gaidīju un šodien ar ģimeni bija big spring cleaning.
Vakarā aizstaigāju līdz centram ūūūūn... Aija paziņoja, ka viņa zvanījusi Velgai Z. un es trešdien braucu uz Rīgu, un, iespējams, ilgi nav jāgaida līdz es varēšu atsākt skriet. Jā, manī iesēja pavasara cerību.
Kid Rock - All Summer Long.mp3 nonstopā

7 komentāri:

  1. he,he prieks par Tevi ;)

    p.s vispār ideāla bilde!? ;]

    AtbildētDzēst
  2. neaizraujies, es tavā vietā pat sezonu izlaistu, ja nu vienīgi Tev kāds patiešām liels mērķis, bet uzskatu, ja izlaidīsi sezonu un nopietni piestrādāsi pie fiziskā un visām problēmām, tas atmaksāsies! [izlaistā sezona]

    bet jautājums, ko vēlies Tu pati?

    AtbildētDzēst
  3. Es zinu, ka tas būtu labāk, bet tas tiešām nav tas ko es vēlos. Pateikt ir viegli, izdarīt daudz grūtāk. Jebkurā gadījumā, es nopietni skriet neatsākšu uzreiz, tāpēc priekš manis tā skaitīsies kā izlaista sezona.

    anonīmā Sandra, slinkums ielogoties.

    AtbildētDzēst
  4. man prieks, ka tu zini, ka būtu labāk, bet piekrītu ir ļoti grūti, bet ir jāapzinās tas, ka tagad ko ziedojot Tu pēc tam vari iegūt divtik! ja kārtīgi netiks sadziedēta šī trauma, sekos nākamā un tā tas turpināsies... un pati saproti, kas notiks ar rezultātiem utt.. tad piedalīsies vairs tikai piedalīšanās pēc! ;( un to es negribētu redzēt!


    vēl lasot vienu tavu rakstu vai koment nonācu un sapratu, nevis sapratu, bet varbūt apstiprinājās! KA SPORTS un šoreiz orien TEV ir viss, nekā cita Tev navm un neko citu Tu neproti [neproti ir skarbi teikts, bet cerams nepārprati] paņem šito gadu izbaudi, izmēģini ko jaunu atpūties.. nāks tikai par labu! jo ar orient cik mēs TU ES zinām naudu Tu nepelnīsi! ;)

    un paldies par šodienas pasakaino dienu!

    AtbildētDzēst
  5. Es jau esmu ziedojusi daudz. Sporta ārste pirms dažām dienām pateica, ka man šī slimība ir atklāta vēl salīdzinoši vieglā stadijā, tāpēc iet jau uz labo pusi. Tātad, tad kad es būšu patiešām vesela [līdz tam laikam es noteikti neko neuzsākšu] - kāds būtu iemesls, lai es neatsāktu normālus treniņus? Es tev vēl parādīšu, kā es skriešu - un ne tikai piedalīšanās pēc.

    mm, vari apteikt savu vārdu? Ja tu mani nepazīsti - tad tu nezini ar cik daudz ko es savā dzīvē esmu nodarbojusies un nodarbojos joprojām. Un jā, to es esmu teikusi tikai saviem ārstiem - iemesls, kāpēc es šobrīd nesportoju neslēpjas tikai orientēšanā, tas sākās pēc tā, kad sāku dejot sporta dejas. Lūk kā.
    Un jā, ja tu mani labi pazīsti, tad noteikti zini cik daudz interešu man ir, bet orientēšanās man ir īpaša. Un arī šis blogs man ir vairāk lai pierakstītu par orientēšanos, nevis par pārējo. Man IR daudz kas cits un orientēšanās man NAV viss, bet sports manā dzīvē IR svarīgākā lieta uzreiz ar draugiem un ģimenes.

    lūdzu, anonīmais cilvēk. ?

    AtbildētDzēst