2010. gada 10. marts

365

Tieši pirms gada es pirmo reizi ievietoju ierakstu šajā lapā. Jā, nemaz neliekas, ka tas bijis tik sen. Tikko pārlasīju visus savus 56 ierakstus. Par pirmajiem man uznāca smiekli, jo mana leksika bija diezgan aizraujoša.. Bet pa gadu esmu arī daudz ko iemācījusies un paaugusies, un nu pie saviem ierakstiem piedomāju mazliet vairāk, jo šeit sākuši apgrozīties daudz vairāk cilvēku - mans blogs ir ticis skatīts ~740 reizes.

Bet par aizvadīto sezonu -viennozīmīgi, labākais 2009. gada notikums ir ŠIS. Ap 3iem naktī iegāzāmies Alcala De Henares viesnīcā un iekritām savās gultās un smējāmies visu nakti. Ļoti vēlētos tur atgriezties.

Lieliskākais starts, manuprāt, tika aizvadīts ŠEIT. 54.minūšu atrāvienu no otrās vietās diezvai vēl kādreiz dzīvē piedzīvošu.

No individuālajiem startiem ŠIS bija mana lielākā sagrāve pagājušajā gadā. Lai gan tā bija 3. vieta, es tāpat neaizmirsīšu, kādas kļūdas es tur uztaisīju, cik minūtes tajā mežā atstāju. Ļoti gribētu aizbraukt kādu reizi tur paskriet treniņa pēc.

Bet ne tikai Valmierā man neveicās. Augusta beigās ŠEIT izdarīju vēl šausmīgākas lietas. Ceru, ka mani komandas biedri mani šogad ņems komandā..

Gada labākie treniņa tika aizvadīti ŠEIT. Arī labākie filmu vakari. Jā, 4 dienas ielika diezgan lielu pamatu manam fiziskajam.

Tā nu tas gads ir aizskrējis un šodien sākšu atskaiti nākamajam. Pēc gada atgriezīšos pie šī ieraksta ar vēl daudz daudz jaunām un lieliskām atmiņām.
Bet tagad, kad ārā spīd saulīte, es iešu uz zāli paskatīties ka savējie aizvada treniņu. Ļoti vēlos redzēt.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru