2010. gada 7. marts

par maz kaut kā

Es šorīt piesēdos pie datora un iegāju šeit, blogspotā. Izdomāju, ka jāpavandās pa citiem blogiem. Tā nu skatos, skatos un nonācu pie slēdziena. Sezona tuvojas ar vēja spārniem. Daudzi brauc trenēties gan uz Portugāli, gan Franciju, gan citām vietām. Bet es nejūtu, ka man apkārt notiktu tāda gatavošanās, kā citur. Nav jau obigāti jābrauc uz ārzemēm un jātērē lielas summas, bet arī tepat par brīvu nekas dižš nenotiek. Es pati, protams, jūtos diezgan niecīga, ja salīdzina kaut vai ar pašu treniņiem, bet te Straupē treniņus tāpat neviens neapmeklē. Katrs iet kad grib un kur grib. Mums nav vienotība un arī apziņa, ka ir jābūt un jādara. Protams, daudzi orientēšanos nemaz neuztver nopietni, bet vidējais vecums Straupes orientieristu vidū ir 14 gadi, un vajadzētu jau saprast ko vajag un ko nē. Cēsīs uz treniņu pēdējo reizi biju janvāra sākumā, un pēc diagnozes uzstādīšanas neesmu bijusi hallē, bet es zinu, ka tur viss notiek pavisam savādāk. Iespējams, lielā mērā vaina ir arī attiecināma uz treneri, bet mēs jau viņu pietiekoši daudz esam vainojuši.. Katrā ziņā es nejūtu sev apkārt to treniņu garu, kādu jūtu izlasot dažu citu cilvēku ierakstus blogos. Bet es apņemos martā kaut ko izdomāt, ja jau citiem priekš tā ir par maz laika.

5 komentāri:

  1. es arī par to esmu domājusi.
    kad prasu savējiem vai iesi uz trenniņu...viņi atbild "aj nākamreiz"
    es jau nēesmu labāka.
    apņemos bet neko nedaru.
    pff...par to treneri...nezinu wai wiņu wispār war wainot...tas jau atkarīgs no katra paša...no wiņa griasspēka.
    njā ceru ka izdomāsi ko saistošu.ko tādu ko es warētu ieteikt arī sawējiem "orientiristiem" ;]

    AtbildētDzēst
  2. nu nav jau gan tā! nopenopenope. Sandrā, kā jau pati rakstīji: "uz treniņu pēdējo reizi biju janvāra sākumā" ..kā tad tu vari zināt, ka nekas nenotiek? Treniņi notiek, cilvēki nāk. Protams, ne jau 20 un arī 10 nē, bet kādi 6 or 7 pastāvīgie nācēji esam (un tas priekš mazās Straupītes ir daudz).
    Nu labi. Varbūt gribētos varāk kā divus treniņus nedēļā, bet tāpēc jau mēs rudenī visi kopā cīnījāmies ar to aizaugušo mežu, lai izveidotu tādu trasīti, kāda tā ir tagad, un varētu trenēties jebkurā laikā. Un es zinu cilvēkus, kuri paši grib un dara, kaut vai nesanāk atnākt uz treniņiem - tas jau ir galvenais.
    Jā, vispār... daudzi no mums nav izveidojuši sev blogu, kur pastāstīt, kā tiek sagaidīta sezona... Tev vienkārši jāiziet ārā - tad sajutīsi to treniņu garu sev apkārt! :)

    šito garo komentāru tev rakstīja Arta, yo

    AtbildētDzēst
  3. Nopietni treniņi tik un tā notiek VIENATNĒ. Tas pagaidām liekas grūti, bet ja iesāk un ir SAVS TRENIŅPLĀNS, tad nav grūti. Regulārs darbs allaž nes rezultātus! Sastādi savu plānu pa dienām pati, 2-3 treniņi vienai plus 1-2 koptreniņi ar kādu draugu (treneri) un ja kopā sanāks 5-6 treniņi nedēļā - rezultāti būs. bet plānam jābūt reālam tieši Tev - tajās dienās, kad vari + brīvdienas. Treniņiem jābūt dažādiems - 2 vienādiem pēc kārtas nav jēgas. Lai veicas! Mārīte

    AtbildētDzēst
  4. nu labi, Art, es aiziešu uz nākamās 3dienas treniņu. es jau arī domāju sākt iet tehniku mazliet pamācīties, ja būs iespējams.
    labi, es tiešām neesmu zālē regulāri, bet dienās kad aizeju, tur neviena nav.. ;[

    jā, es zinu ka vienatnē treniņi ir citas kvalitātes, bet arī tādu cilvēku straupē ir maz, manuprāt.

    AtbildētDzēst
  5. par treniņu apmeklētību treneri nenoliksim, bet par to, ka saucamais treniņš nelīdzinās treniņam gan var stāstīt un stāstīt, viņš vienkārši ir tāpēc lai tikai būtu, liela jēga no viņa nav, esmu bijis tikai cēsīs, nezinu, ko jūs dariet STRAUPĒ. cēsīs respektīvi vingrošana karoč fiziskais... ja aiziesi pie Lailas, pie kuras Tu ej, tad iedos Tev ne tikai vingrinājumus celim [respektīvi muskuļiem kājas] bet visam ķermenim, un ja Tu regulāri pildīsi 2 reizes nedēļā pa 1h Ideāli un nekādas traumas Tev nenotiks...


    par Mārītes koment, nezinu, man jau šķiet, ka Sandra lielākoties trenējas tikai individuāli, jo tādus rezultātus, kāda viņa ir sasniegusi līdz šim, nevar iegūt grupu treniņā!

    Sandriņ mazs ieteikums Tev.. - bišķi pa nopietnu Tu to orient no sākuma biji paņēmusi, sākumā vajag vispusīgi trenēt ķermeni, lai uz junioriem un pieaugušiem var gūt tos labos panākumus.. bet mans personīgais viedoklis, tavi laiki garām [piedod, bet mans personīgs viedoklis] Tu jau esi izdzīta, un tā nu ir trenera vaina, kurš vēlās ātri panākumus, nedomājot par nākotni! ;)


    veseļojies! ;) sakarīgais meitēn! :*

    AtbildētDzēst