2010. gada 26. aprīlis

nekasinteresants

Nu man jau atkal nav nekas sakarīgs šeit rakstāms. Ceturdien biju atkal pie Velgas, viņa man dūra kkādas weird adatas kājās. Tagad kaut kas noticis pēdai un šodien diezgan stipri atsitu savu slimo celi, tā kā rīt meridiānā pašlaik domāju tikai pagrozīties apkārt. Piektdien pie traumatologa iešu. Domājams, ka viņš man ļaus sākt kustināt kaulus, tāpēc, iespējams, LČ veikšu [nesaku, ka skriešu] garo distanci. Mans pašlaik izvirzītais mērķis ir Kāpā noskriet vienu dienu pa pirmo. Stulbs mērķis, bet es vairs nevaru izturēt. Vairāk kā 3 mēneši manu dzīvi ir apgriezuši par 540 grādiem.
Vakar, kamēr citi raka Rīgas kausus, es Latvijas atklātajā matemātikas olimpiādē sildīju smadzenes. Ceru savākt vismaz 20 no 50 punktiem. Un man tāds prieks par Artu un Klāvu. Viņi, cik no visa saprotu, bija vienīgie meridiānieši, kam tajā mežā veicās.
Nu viss, šis garlaicīgais ieraksts ir nobeigts, vari būt brīvs/a.

3 komentāri:

  1. vēlu teu pipildīt savu mērķi.
    ceru tevi biežāk sastapt sacensībās. :D
    :o matemātikas olimpiāde? opā kā gāja? :D:D

    p.s Tu piedalijies Madonas kausaā?

    agnese

    AtbildētDzēst
  2. es arī ceru sevi biežāk sastapt sacensībās..
    rezultātus jau tikai maija vidū zināšu.. :D

    nop, tikai līdzi biju

    AtbildētDzēst
  3. nēnē Tu kaut ko jauc. tu biji Madonas kausā un piedalījies :D
    paskaties pati http://www.okarona.lv/kopvertejums.htm

    AtbildētDzēst