2010. gada 30. aprīlis

repetition

Tikko atkal atbraucu no Velgas un arī šoreiz viņa mani tā kārtīgi apstrādāja. Esmu stīva un dzeru tikai ūdeni. Secinu, ka daudz vairāk sāku saprast no sava organisma. Un jā, Velga piezīmēja, ka esmu ļoti jūtīgs cilvēks, un samērā stipri sajūtu pat vissīkākās traumas, kādas iespējams normāls cilvēks pat neuzskatītu par traumām. Bet tas, manuprāt, ir labi, jo es varu slimības un traumas atklāt jau pašā sākumā. Un esmu beidzot apņēmusies aizbraukt līdz baseinam, tas taču ir pats labākais, vai ne?
Bet ja man jautā, ko šosezon vēlos sasniegt, es sāku nopietni domāt par atbildi. Un es ņemu atpakaļ vārdus par saviem mērķiem un cerībām. Mans vienīgais, un patiesi īstais mērķis šogad ir izveseļoties. Tas nemaz nav tik ātri, kā man un tev liekas. Velga man vienmēr izstāsta kaut ko jaunu, un pēc šīs reizes es pat īsti neceru startēt Kāpā. Un vispār šosezon mana prioritāte visnotaļ ir un būs nevis sacensības bet gan ārstēšanās, kuru man ir jāsāk ņemt nopietni, jo es nevingroju un neko nedaru. Man ir slinkums, tas nozīmē ka neesmu pelnījusi savu veselību. Un tā es neesmu ar mieru.

3 komentāri:

  1. Man viens jautājums ! :]
    Tu raksti šo blogu, kuru visi parasti lasa ar lielu interesi, bet kas notiktu ar šo blogu tad, ja tev vairs nebūtu par ko rakstīt,tad, ja tu piemēram pamestu orientēšanos ?
    Vai tu būtu spējīga šo blogu tā vienkārši izdzēst ?

    AtbildētDzēst
  2. Interesants jautājums. :]
    Patiesībā, neuzskatu ka ļoti daudz lasa ar lielu interesi, jo pēdējos 3,5 mēnešus man vienkārši vairs nav par ko rakstīt respektīvi puse šo rakstu ir vienādi. Bet man patīk viņus rakstīt.
    Bet tāda doma kā pamest orientēšanos man pēdējos 5 gadus nav pat prātā iešāvusies, tāpēc es šo blogu neizdzēsīšu kamēr neeksplodēs zemeslode. Bet ja man būtu pamatots iemesls, es spētu izdzēst. Pēc tam tāpat varētu uztaisīt jaunu.

    AtbildētDzēst
  3. Baseins ir labais! Iesaku no sirds!
    Starp citu baseinos ir tādas īpašas jostas, ar kurām var skriet pa baseinu. Man patika - pamēģini! Mārīte P.s. Viss vienmēr beidzas labi, ja vēl nav labi - tad vēl nekas nav beidzies! :-)

    AtbildētDzēst