2010. gada 6. aprīlis

sezona goes on

Šodien - Meridiāns 2010 pirmā kārta tika aizvadīta. Patiesībā, biju domājusi, ka būs vairāk cilvēku vai arī es vienkārši aiz aukstuma nespēju normāli padomāt. Atkal saņēmu dažus ieteikumus ko darīt un kā pilnveidot tās jomas, kas pašlaik ir pilnveidojamas. Sēžot meridiāna teltī pie Mārītes skatījos kā garām skrien cilvēki, pēc tam pavēroju kā daži vienkārši ielidoja finišā. Un es joprojām nespēju no galvas izmest to slimīgo jautājumu "Kā viņi tā var?".
Patiesībā, gļukaina diena - laikā kad man jābūt vienā vietā, esmu pavisam citā. Esmu galīgi nogurusi un neko vairāk te šodien nerakstīšu, lai gan pēdējā laikā tāpat man nav par ko rakstīt un šie posti kļūst aizvien īsāki un garlaicīgāki. Atvainojos par to.

3 komentāri:

  1. he...nenokar degunu. drīz vien jau varēsi rakstīt par saviem blieziniem un labajām vietām :)
    Turies.
    ā. mūsu Saulkrastu pavasaris gan sāksies tikai rīt :D

    AtbildētDzēst
  2. prieks, ka kādam šajā ziņā ir optimisms :]
    ha, saņem! ;d

    anonīmā Sandra

    AtbildētDzēst
  3. beidz nēesi tāpa PESIMISTE,kāda esmu es :D:D

    anonīmā alkoholiķe :D
    agnese

    AtbildētDzēst