2010. gada 11. aprīlis

mežā

Tā nu esmu nobumbulējusi vēl vienu nedēļu, un šodien atskārtu, ka vēl 3 nedēļas man ir jāturas rāmjos, bet klausīšu Baibu un "Izturēšu līdz beigām". Šodien, beidzot, aizlaidu līdzi uz sacensībām. Braucot pilnīgi jutos tā, it kā šodien skriešu un viss būs superīgi. Bija jau arī superīgi, tikai es neskrēju. Toties satiku daaaudz sen neredzētus cilvēkus un vispār tik izdevusies diena, ja neņem vērā to, ka katrs trešais cilvēks man jautāja, kāpēc es neskrienu.
Manā grupā diezgan pārliecinoši uzvarēja Līga, bet daudz neatpalika arī Arta. 14 grupā Ance noblieza pa pirmo un izteica vēlmi, ka grib tikt izlasē. Prieks dzirdēt un redzēt.
Uz tikšanos līdz nākamai svētdienai, jo no manis netikt vaļā. Būšu arī Madonā, diemžēl, tikai otrajā dienā, cik nu šobrīd domāju.

2 komentāri:

  1. Madona..? Nēesmu vēl neko lasijusi...:D
    Tad jau vrbūt tiksimies arī tur? :DD

    Agnese :)

    AtbildētDzēst