2010. gada 18. aprīlis

changes

Vēlvienu nedēļas nogali pavadīju kopā ar mežu demolētājiem. Vējš tur Madonā nepajokam, bet te pie Cēsīm jau arī daudz neatpaliek no tā, lai es lidotu pa gaisu. Abas dienas ne tikai kārtīgi iztrakojos pa bērnu rotaļu laukumu un pieēdos, bet arī palīdzēju startā savākt jakas un fotogrāfēju, un Mārtiņam iemācīju pareizi rīkoties ar kompasu.
Arī pjedestāls tajā briesmīgajā Kusas kartē meridiānam neizpalika, un 14 savējie tika pie kausiem un balvām no veikala EŽI. KOPVĒRTĒJUMS

Pēdējā laikā esmu saņēmusi arī daudz interesantu piedāvājumu un domāju, ka tie visi tiks realizēti:
Ausekļu trenere Baiba S. man atsūtija interesantu piedāvājumu piedalīties Maximas rīkotajā konkursā "Latvijas Izcilnieki", kur galvenā balva ir ikmēneša 100Ls stipendija. Zinu, ka tur ir daudz wonderkidu, bet mēģināts nav zaudēts. Sīkāk lasi ŠEIT, jo piedalīties var jebkurš 4.-11. klases skolēns ar vērā ņemamiem sasniegumiem vienā no 5 kategorijām - sports, māksla, mūzika, zinātne un sabiedriskās aktivitātes.
Daudzi ārsti bija teikuši, ka baseins ir ļoti labs palīgs, ja ir tādas veselības problēmas kā man, un vakar uzzināju, ka Raganas baseinā par stundu jāmaksā tikai 1,20Ls, un ir doma jau trešdien iemēģināt.
Ceturtdien atkal novirzīšos uz Rīgas pusi pie Velgas Z. Būs pagājis precīzi gads, kopš pirmo reizi pie viņas biju un ceru, ka vēl ilgi nenāksies tur atgriezties, jo jau pēc pusotras nedēļas dodos pie traumatologa un esmu 99% droša, ka arī tur vairs nenāksies atgriezties. Vispār, esmu ļoti atpalikusi savā plānā un tas nozīmē, ka LČ ir nedēļu ātrāk nekā biju domājusi, bet es ļoti vēlos skriet vismaz garo distanci.

Pirms gada šajā laikā es un visi pārējie LV izlases un skolu orientieristi bijām Spānijā. Un tieši šodien, 18. aprīlī, es izcīnīju zeltu vidējā distancē, kurš karājas pie sienas blakus datoram.

Un vakar apritēja precīzi 3 mēneši. Daudzi man prasīja, kā es spēju visu šo laiku izturēt, bet es jau esmu pieradusi un pēdējās dienas mani māc cits jautājums - Cik grūti priekš manis būs atsākt skriet gan morālā, gan fiziskā ziņā?

P.S. Otrdien meridiānā domāju notipināt savu S16 distanci pie Niniera, jo pēdējo reizi kartē tā pa īstam skrēju pagājušā gada 4. oktobrī LČ maratonā.

Labi, šodienai pietiks atklājumu.

2 komentāri:

  1. IR TIK LABI, KA VAR SĀK KRĀT KM? TIKAI NEPĀRFORSĒ OKI?

    AtbildētDzēst
  2. Nu jā, pagaidām vēl tikai metri ir :DD
    Centīšos, pašai sev tas jāapsola!

    AtbildētDzēst