2010. gada 6. jūnijs

Valmieras Čempionāts

Es šobrīd nevaru iedomāties vēl labāku sajūtu, kā to, kuru jutu šodien finišā. Jāatzīst, ka es neizpildīju visus savus mērķus - man bija kļūdas, dažas pat ļoti muļķīgas, bet mans it kā ĀTRUMS atsvēra tās visas.
1. diena - vidējā distance bija sēne. Pirms starta man viss iekšā griezās no uztraukuma par pirmo nopietno startu 8 mēnešu laikā. Es distanci iesāku salīdzinoši ātri un pārliecinoši, mēģināju sevi savākt. Pie 6KP noķēru LV izlases meiteni. Turpmāko distanci veicām kopā, sadarbojoties, bet spriedze bija pārāk liela un sekoja kļūda, kas man vakar maksāja pirmo vietu. Splitos redzu, ka es skrienu tikpat ātri un vēl ātrāk, kā manas konkurentes, nezinu - tas ir labi vai nē, galvenais, ka manas kājas to spēj panest!
3,8km
34:42
kļūdās 2min40sec

2.diena - garā distance nebija sēne. Nu jau es vairs nedomāju par iekļūšanu desmitniekā, man bija svarīgi palikt trijniekā. Sākumu paņēmu mierīgi, bet, kā parasti, vēl nepieslēdzos kartei un uztaisīju divas, kaut arī minimālas, kļūdas un pie 4KP atkritu uz ceturto vietu, bet tad es atkal savācu sevi un pie 8KP kļuvu par līderi uz citu meiteņu kļūdu rēķina. Patiesībā, cīņa bija sīvāka, nekā es biju domājusi, bet ceļā uz 11KP es sevī stradu spēku un saņēmos distancei. Tajā pašā mirklī man garām vienkārši AIZLIDOJA Ance (S14) un es sapratu, ka esmu lēna, sāku skriet pārāk ātri un sekoja kritiens, kura rezultātā saskrāpēju kāju, roku un pamežģiju potīti, bet tad mani glāba dzirdināšanas punkts un es atkal sevi savācu kartei un beigas paņēmu jau kā treniņu. Finišējot sāku smieties, tas taču bija smieklīgi!
5,7km
50:10
kļūdās 1min

Labāku sezonas atklāšanu es nemaz nevaru iedomāties. Ingunas komentārs apbalvošanā, kad stāvējām uz pakāpieniem "Prieks tevi atkal tur redzēt" bija vēl labāks par visām sajūtām. Biju mazliet piemirsusi par savu veselību, bet ar viņu visam vajadzētu būt kārtībā, viņa nesūdzās ļoti daudz.

Pirmais uzvarētais VČ.

13 comments:

  1. nākamajā biji līdere, pie 8ā vēl nē, jo tobrīd es jau maldījos uz 9o! :D
    čau, te Arta

    AtbildētDzēst
  2. un es joprojām nesaproto, kā tu varēji aizskriet uz 10to? :DD

    AtbildētDzēst
  3. Malacis, Sandriņ! Tā tik turpināt!
    Mārīte

    AtbildētDzēst
  4. Un ko es tev teicu - pirmā vieta bez tevis nav pirmā vieta.! :D:D

    AtbildētDzēst
  5. Prieks vakar bija redzēt Tevi tik smaidīgu finiša koridorā savā atgriezšanās mačā,visu cieņu...Tu atkal pierādīji to,ka dotajā brīdī Tu esi talantīgākā Latvijas jaunā orientieriste,respekt un tā turpināt...
    Savas meitas ,dēla un tici,vai nē arī Tavs fans:)

    AtbildētDzēst
  6. āāāaāh, malacis. liels prieks par tevi! :))

    AtbildētDzēst
  7. Lūk, šādi vārdi ir tie, kas dod stimulu trenēties. Paldies, prieks dzirdēt un censties, lai ir par ko smaidīt! (:

    AtbildētDzēst
  8. Нормальный kaчok

    AtbildētDzēst
  9. Почему так?

    AtbildētDzēst
  10. man nepatīk krievu valoda!
    nav kačoks, ir tikai galva, kājas un veiksme

    AtbildētDzēst