2010. gada 10. jūnijs

straupes branti

Pirmais nopietnais vasaras treniņš bija pārāk nopietns. Varbūt ne konkrēti man, bet arī man. Aija bija izplānojusi skarbo treniņu jeb, kā viņa pati teica, "mazliet" retro. Karte zīmēta 1985. gadā. Domāju, ka tas vien jau izteica daudz. Daži distanci vispār nepabeidza un bēga no Aijas, daži izvēlējās pamaldīties pa krūmiem un iziet ārā no kartes, daži, arī es, paspēja bēgt no suņiem. Es pat veselas divas reizes! Kopumā mēs bijām tikai 2 cilvēki, kas veica visu distanci, bet tas bija traki, mežs bija aizaudzis un vispār tur nebija mežs - tur bija džungļi, un ceļus, kādos paņēmu punktus, labāk nemaz nezīmēšu... KARTĒ redzams, ka pirms distances karte tika mazliet piekoriģēta, bet tie ir tikai kādi 40% no patiesības, tā kā pirmais treniņš bija BRUTĀLS! Pirms distances es pajautāju "Kāda jēga no tāda treniņa", uz ko trenere atbildēja "Labs jautājums. Tev ir laba loģiskā domāšana."

1 komentārs:

  1. :D:D
    gadās arī tā :DD
    Agnese. Ja vispār mani vēl atceries :D sen nēesmu rādijusies :D

    AtbildētDzēst