2010. gada 22. augusts

Malienā baigi labi nomaucu!

ja tev šobrīd skan mūzika, tad, pirms lasi šo, uzliec kaut ko lēnāku, lai šis ieraksts kļūtu vēl mazliet personiskāks

Patiesībā, es ļoti ilgi domāju, ar ko lai sāk.

Vēl vakar ap 13.42 biju pārliecināta, ka šo ierakstu par Malienas kausu 2010 varēšu iesākt ar kaut ko cerīgu. Bet tā nav. Manas pirmās atlases beidzās ar 9.vietu. Iespējams, ka man kaut kas ir sakāpis par daudz un es nemāku zaudēt, bet to bezcerību vakar finišā, kad rezultātos ieraudzīju citu meiteņu laikus, es neaizmirsīšu vēl ilgi. Laikam tāpēc saka, ka ikkatram reizēm nākas nokrist no mākoņiem. Distance bija gan fiziski, gan tehniski radīta man, bet. Un pie bet es arī paliku. KARTE
3,1km > 30:12 > 9.vieta

Šodiena iesākās daudz cerīgāka. Mana pozīcija bija laba un pirms starta es pat plānoju to izmantot - 5 meitenes 30 sekundēs un es no tām piecām esmu pēdējā + nākamā mani dzen tikai par 3 minūtēm - bet mans plāns palika ierakts kaut kur dziļi tā milzīgā kalna smiltīs, kurā bijām spiesti rāpties pēc K punkta. Distance aizgāja prātīgi, lēni, sākumu pat turēju astē divām konkurentēm, kuras bija tajā nelaimīgajā pusminūtē, bet tad NEJAU (joprojām nezinu, kā pareizi rakstāms šis vārds) ES uztaisīju kļūdu, visus pazaudēju, un turpināju lēnā treniņa tempā savus 5 kilometrus viena pati.
5,1km > 47:58 (jā, zinu, šausminošs laiks, bet tas mani pacēla par divām vietām) > 7.vieta iedzīšanā


Par spīti visam, vakars/nakts no 21. uz 22. bija pārāk labi, lai tagad kaut ko nožēlotu un uztrauktos, jo es vairs neko mainīt nevaru. Skatos nākotnē, vēl priekšā Irbenes kāpas, un, kā rakstīja Ilze, lielas veiksmes gadījumā arī man varētu nospīdēt izlase.

5 komentāri:

  1. Neuztraucies! Neesi vienīgā, kam mēdz uznākt bezcerība. Galvenais saņemties un nedomāt par iepriekšējām neveiksmēm!

    AtbildētDzēst
  2. Ieteikums:
    1)uz 1KP maču nevar uzvarēt, var vienīgi zaudēt;
    2)izanalizē kļūdas-->1.dienā 1KP un vēl atlase, ņem prātīgi drošu variantu (man bija tas pats KP), sajūti ritmu un tad kad ieskrienies spied gāzi grīdā (pēc kartes izskatās, ka esi uz 1KP skrējusi paļaujoties uz veiksmi.. [pa taciņu līdz galam un pa kreisi KP garām nevarētu nepamanīt], jo potenciāls skriešanā tev ir.
    p.s. katram iestājas kādreiz bezcerība, bet tai jātiek pāri, pāris labi noskrieti mači, iegūta pārliecība tas dod pozitīvu rezultātu.

    AtbildētDzēst
  3. jāp, to visu ļoti labi zinu, bet man gribējās ātri. bet tas `pa taciņu līdz galam un pa kreisi` noteikti nav mans variants, es nemūžam neskrietu tādu līkumu, ja zinātu, ka nenorakšu. bet nekad jau neko nevar zināt, vai ne? man nepaveicās, es pietiekami nesakoncentrējos un nebiju gatava tādam sākumam.

    AtbildētDzēst
  4. Es jau negribu nevienu mācīt 8) es kādu laiku atpakaļ arī biju Tavā vecumā :D un tad darīju tieši tā pat, labi varbūt ne līdz galam skriet pa taciņu, bet tā lai droši varētu ieskriet KP nevis iet pa taisno, man arī bija tas pats 1KP - atzīšos ka daudz ko nenolasīju, bet turēju perfektu virzienu. Protams taisni ir ātrākais variants, bet ir jāiemācas, ka ātrākais ne vienmēr var būt drošākais pie nestabilas orientēšanās, tas viss nāk ar laiku :) lai veicas!

    AtbildētDzēst
  5. mh, ja godīgi, pati uzskatu, ka man orientēšanās ir daudz stabilāka par skriešanu (60 pret 40 noteikti)

    AtbildētDzēst