2010. gada 13. septembris

Strenčos

Jā, orientēšanās Mazajā Balvā nesanāca, žēl, bet vismaz manai grupai beidzot bija pieklājīgs kilometru skaits, nekā ierasti brutālie 3km, kad man pat otrā elpa nesaražojas (tā es pati viņu saucu).
Tagad tā sīkāk izpētot karti, nevaru nepiesiet acis pie dažām pārāk rupjām variantu izvēlēm, par 7. kontrolpunktu sevi jau pāris reizes nositu un apraku. Bet jau minēju, ka nekāda orientēšanās nesanāca un punkti rangā bija atkarīgi tikai no ātruma un koncentrēšanās. Es ļoti, laikam pat pārāk ļoti, domāju par ātrumu, ne velti pagājušajā nedēļā skrēju 4 darbdienas pēc kārtas >>>

Jā, izvilku ārā savu janvārī iesākto treniņplāna kladi, smagi novecojušos ierakstus šodien nomainīju pret jauniem, mazliet pieticīgākiem.. Bet mērķi ir vēl augstāki kā nekad!

3 komentāri:

  1. Vai man ar galvu nav kārtībā, bet man liekas tie ceļu varianti (arī uz 7.kp) nav nemaz tik rupji...

    AtbildētDzēst
  2. uz 7. paņēmu to kalniņu pilnīgi lieki, pa otru pusi varēja tik smukāk

    AtbildētDzēst
  3. Njaa tas tiešam bia maucam mežs, nu kludu es tev tur ipasi nesaredzu, bet tik un taa apsveicu ar pirmo vietu un vel pietam ar tadu atravienu no otraas vieta

    AtbildētDzēst