2010. gada 21. septembris

Sestā

Mans slengs Cēsu Rudenī bija dzirdams visā varenībā. Tagad mazliet kauns, bet kā saka Šreks - neko nevajag paturēt sevī. Forši, ka diezgan ātri samierinājos ar 6. vietu un, tā rupji ņemot, 15 minūtēm kļūdās, bet nu, ar balvām gan vajadzēja pacensties oriģinālāk! Un forši arī, ka manam klubam izdevās savākt LČ cienīgu cilvēku masu, taču tajā mežā mani vairs nelaist vai uzzīmēt precīzāku karti. Un ja tā godīgi, esmu ļoti šokā par savu fizisko formu, routegadgetā skatījos un nevarēju beigt skatīties, kā es savas stulbās kļūdas distances sākumā atguvu tikai uz ātrumu. To gan nevarētu teikt par beigām, tā īsti es to māla gabalu pazaudēju uz 8KP, kad man vienkārši jau bija par daudz distances un par daudz lieku minūšu.
4,7km > 01:09:08 > 6. vieta (+12:23)
Gatavojos tehniskām distancēm Igaunijā, jo rangs izšķirsies maratonā, ļoti negribu palikt aiz strīpas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru