2011. gada 9. augusts

Malienā baigi labi nomaucu 2!

Šis virsraksts, atšķirībā no pagājušā gada, nav vis nekāds sarkasms. Pēc Malienas kausiem esmu atpakaļ apritē, pat izveidoju jaunu treniņdienasgrāmatu (uz tās ir visādi interesanti uzraksti un zīmējumi, piemēram, latvietis - sēņturis, vari man kādreiz pajautāt, es labprāt parādīšu). Ak jā, mani kopš sestdienas nomoka kāds sasāpējies jautājums - kādēļ Malienas kausā šogad nebija lapsa (tā oranžā nevis Kūms :D)? Lai gan biju visiem sastāstījusi, ka neesmu trenējusies visu jūliju, iedzīšanā nācās saprast, ka handikaps ir pietiekoši liels, lai varētu pie pēdējā punkta pastāvēt apmēram minūti un atpūsties, lai nokapātu finišu un uzvarētu derībās ar Alvi, no kura pēc tam dabūju milzīgo saldējumu (šis ir ļoti līdzīgs). Šodien Meridiānā Kvēpenē (2009. gada Cēsu rudens) debitēju elites grupā, kas ir diezgan ekstrēmi ņemot vērā to, ka šis apvidus manā dārziņā ir pielīdzināms laukakmenim, un šo lielisko apzīmējumu tas nezaudēja arī šodien. Ai, man nav nekā elpu aizraujoša, ko rakstīt, tāpēc vienkārši turpināšu trenēties un varbūt kaut kas grandiozs sasniegs arī Straupi, ne tikai Kusu.




7 komentāri:

  1. Viss grandiozais notiek Kusā :D
    JS

    AtbildētDzēst
  2. Vilnis C. Veļķeris nespēja samaksāt man honorāru par mana vārda un tēla publisku lietošanu sacensību apritē!

    AtbildētDzēst
  3. Jā, Kusa ir maģiska vieta! :D
    Un jā, par to lapsu.. Tā jau arī man likās!

    Sandra

    AtbildētDzēst
  4. Par Kusu jau nav ko stāstīt, tas vienkārši ir Visuma centrs :D
    JS

    AtbildētDzēst
  5. Kusā notiek ikgadējie zoles turnīri, katru gadu skatos pa televizoru. Jūs nē...? :D

    Sandra

    AtbildētDzēst
  6. Vajag uzrakstīt rakstu par Kusu, nepietiek ar to, ka tur ir vietējie dzērāji un man tur labi iet.

    AtbildētDzēst