2010. gada 19. maijs

16 dienas man

Tikai nedēļa pagājusi, bet es jūtos nesalīdzināmi labāk, nekā pagājušajā trešdienā. Starp meridiāniem veicu divus lēnos treniņus, kopā 1h ~3km. Vakar meridiānā atkal spiedu uz orientēšanos, lai gan kļūdās atstāju vismaz 2min, tomēr es atkal visu darīju savādāk. Kājas par sevi liek manīt daudz mazāk. Vakar nogāju TIKAI distances beigas! Un šodien man nesāp apakšstilbu muskuļi, tāpēc taisīšu vingrošanu, ko neesmu darījusi jau vismaz mēnesi. Vienīgais kas man neliek mieru ir manas potītes. Liekas, ka ceļgalu sāpēs tagad ir pārvākušās uz potītēm un pēdām, tas ir neizturami! Es nevaru noskriet gar kalna malu. Bet es domāju, ka nākamotrdien, ja viss ritēs kā iecerēts, es varēšu savā lēnajā tempiņā veikt visu distanci. REZULTĀTI arī labi man, jo esmu 3. no piecām meitenēm un + ieskrēju stundā, progress.

Laba ziņa cēsiniekiem - mūsu neiloni šodien vai varbūt vakar ieradās Latvijā. Mēs tagad būsim smuki, jo neiloni patiešām ir izdevušies, skaistas krāsas un dizains pats par sevi, paldies Dacei!
Apsveru arī iespēju beidzot iegādāties pulsometru. Negribu neko dārgu, tāpēc šodien Ežos noskatīju visparastāko kāds tur bija, bet man ar to pilnīgi pietiktu sākumam.
Nu es dodos uz worldofo pazīmēt distances.




The Beatles - I Got My Mind Set On You

4 komentāri:

  1. prieks dzirdēt kaut ko pozitīvu no Tevis :)
    tā tik turpini!!!
    agnese

    AtbildētDzēst
  2. ak, Tu jau esi redzējusi ? pati gan vēl neesmu. gribu, gribu

    AtbildētDzēst
  3. hmm... mūsu klubā neilons (viens un tas pats man)iet jau vismaz 3. gadu!!!+ viņš tā pat bija jau lietots

    AtbildētDzēst