2010. gada 21. maijs

s

Lasu, ka visiem jau skola over un viss kārtībā, bet man vēl jārauj kontroldarbs un prezentācija un citas lietas, kas patiesībā ir pilnīgi liekas. Un esmu dalībnieku sarakstā uz Kāpu 2010, bet savu sezonu domāju atklāt jau VČ, ja vien spēšu sevi morāli savest kārtībā.
Vakar Straupē it kā notika pirmais kopējais, nu jau vasaras laika, treniņš. Es, diemžēl, ierados vienīgā. Žēl, jo man bija bail vienai skriet Riebiņa mežā. Branti un mūsu pašu Riebiņš mani biedē.. Bet manas domas par bailēm aizgaiņāja domas par to, kā tikt nesakostai, jo odu bija vairāk nekā asiņu manā organismā. Otro reizi (!), jā tikai otro, es dabūju paskriet kartē 1:15000. Protams, dažviet smagi sajaucos, bet nevarētu teikt, ka man ar to karti slikti gāja. Toties kājas mani vakar beidza nost, tāpēc līdz nākamajam meridiānam man ir pauzīte.
Turam īkšķus par tiem, kas rīt un parīt Igaunijā cīnīsies par Baltijas čempionu medaļām!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru