2010. gada 7. maijs

LAIMĪGA

Ak, šo dienu es gaidīju 3 mēnešus un 15 dienas - šodien atkal devos pie traumatologa pārbaudīties. Un saņēmu jau sen gaidīto - pa šiem mēnešiem mani ceļgali ir dabūjuši labi atpūsties un tur, kur man viss bija atrauts vaļā, tagad ir izveidojies pāri smuks tiltiņš un viss smuki sācis augt, bet tas nenozīmē, ka varu jau iet un skriet. Man ir jāsāk lēnām, es drīkstu skriet, bet ja sāk sāpēt, man ir jāpārtrauc un jāatpūšas, kamēr pāriet sāpes. Žēl, ka nepieteicos LČ otrajai dienai, būtu bijusi lieliska iespēja to izmēģināt, bet atlikšu to uz meridiānu. Šobrīd man ļoti noderētu peldēšana, bet tuvākie baseini ir slēgti jau, tāpēc plānoju drīz atklāt sezonu ezerā. Bet ārsts teica, ka jā, nevajag neko pārforsēt, man tie kauli vēl dzīs un augs vēl aptuveni gadu, tāpēc man ir jābūt uzmanīgai un nu viss ir atkarīgs tikai no manis pašas, tāpēc man ir bail. Bet lai vai kā, esmu aizsūtījusi pieteikumu Latvijas Izcilniekiem un nu man ir brīvs vakars lai krāmētu mantas un rīt laistu uz Saldu līdzi savējiem. Ja jūs zinātu, cik F A N T A S T I S K I es šobrīd jūtos. Es vienkārši visu laiku smaidu! Jānosvin!

visu dienu vienkārši ārdos un dziedu pie gadsimtu vecām dziesmām un mani nekas nespēj sadusmot un vienkārši es te pat nespēju uzrakstīt visas savas emocijas

Eminem - Not Afraid.mp3 un es esmu laimīga

2 komentāri:

  1. woohou rīt braucot nosvinēsim! būs mums partybus :D

    atā, Arta.

    AtbildētDzēst
  2. labs, sen jau bija laiks palikt veselai :)

    AtbildētDzēst