2010. gada 5. oktobris

Nekad Nepietiek

Pēdējās dienas aizgāja nelielā steigā un grāmatās, bet šodien tas beidzās. Kā man rakstīja Marta "Aii rīt ap šo laiku čillosim uz kuģa savās A klases kajītēs!" Cerams, kuģis nenogrims no manu somu svara.

Mans atskats maratonā ir simtprocentīgi pozitīvs! Tāds bija arī S16 jautrais masu skrējiens distances sākumā (nu labi, pie taurenīša spriedze jau bija savos augstumos). Bija dažas reljefa kļūdas, bet tam vēl jāaug, fiziskais gan mani pārsteidza, kalni paši skrēja pretī, iespējams tāpēc arī pēdējos metros ieskrēju sudrabā. Bet es neizpildīju savu misiju - es neatdevu sevi visu. Tas labi atspoguļojās pēc distances, kad Līga gulēja zemē beigta, bet mēs ar Martu taisījām atsildīšanās frīstailu gar pansionāta sienām.
6,9km > 54:56 > 2.vieta (+00:04)

Un ar ko sākās mans 3.oktobris? Nezinu kā man tas izdevās, bet es viennozīmīgi to svinēšu!


Un jā, pēc 18 stundām stūrējam Rīgas jūras līci uz Stokholmu. Nemazākās idejas par apvidu (Tas vispār būs mežs?), bet ja jau klubs nevar (D:), tad kājām gan jāspēj mani turēt!

2 komentāri: